Koszt dostawy:
Końcowa suma:
(Razem produkt/produktów jest w koszyku)
Chcę kontynuować zakupy Zamówienie

Wraz z produktem nasi klienci zamówili jeszcze:

Dosięgnęło Cię wiosenne zmęczenie? Rozwiązaniem jest uzupełnienie witamin!

Dosięgnęło Cię wiosenne zmęczenie? Rozwiązaniem jest uzupełnienie witamin!

Wiosna nie tylko w przyrodzie, ale również w wielu przypadkach oznacza odnowę w naszym organizmie. Zwiększa się liczba słonecznych dni, które stają się dłuższe, noce są krótsze, przylatują pierwsze bociany, pojawiają się pierwsze wiosenne kwiaty. Natomiast dla naszego organizmu okres wiosenny znacznie obciąża biologiczny rytm organizmu. W naszym artykule pokrótce zapoznamy się z powodami wiosennego zmęczenia, w jakiej postaci pojawia się i jakie są możliwości jego zlikwidowania.

Dlatego pojawia się

W opinii publicznej zjawisko zmęczenia wiosennego spowodowane jest zmniejszeniem ilości zapasów witamin i minerałów w naszym ciele. Na podstawie wyników nowoczesnego badania mózgu, za wiosenne zmęczenie tak samo odpowiedzialna jest zmiana biologicznego rytmu organizmu. Na początku roku w organizmie wyzwala się więcej endorfiny, testosteronu i estrogenu, które obciążają nasz organizm.

Kiedy możemy myśleć o wiosennym zmęczeniu?

We wczesnych miesiącach wiosennych w przypadku pojawienia się osłabienia fizycznego, braku nastroju, zmniejszeniu koncentracji, nerwowości warto zastanowić się nad wiosennym zmęczeniem.

Jak temu zapobiec?

  • Generalne porządki, detoksykacja
    Nasz organizm również wymaga„generalnych porządków”, nadszedł więc czas na usunięcie toksyn i złogów. Suplementy diety, super żywność oparta na naturalnych składnikach może być pożyteczną pomocą przy oczyszczaniu naszego organizmu.

  • Uzupełnianie witamin
    Spośród naszych magazynów witamin w okresie zimowym najbardziej odczuwalne jest zapotrzebowanie na witaminę C. Witamina C i A są ważne w utrzymaniu dobrego stanu komórek i kości, w walce z zakażeniami, poprawie poziomu cholesterolu, zmniejszeniu ryzyka chorób nowotworowych, serca i układu krążenia, wspomaganiu wchłaniania żelaza i miedzi. W dni bez słońca znacznie zmniejszają się również zapasy witaminy D.
    Minimalna dzienna dawka dla zdrowego człowieka wynosi 60mg, dla kobiet karmiących i w ciąży 80-90 mg, w uzasadnionych przypadkach konieczne jest zażycie wielokrotności tych dawek. W przypadku wiosennego zmęczenia możemy zażywać nawet 1000 mg witaminy.
    W celu dobrego zapełnienia naszych magazynów witaminowych i substancji mineralnych najlepszą pomocą służy dzika róża, aloes, jagody acai, sproszkowany burak i tzw. preparaty Green Symbol®.

  • Mogą pomóc grzyby lecznicze
    W celu wzmocnienia układu odpornościowego, poprawy krążenia, przemiany materii, detoksykacji, przywrócenia równowagi flory jelitowej, energetyzacji organizmu, a dzięki temu zwalczaniu i zapobieganiu przed chronicznym, wiosennym zmęczeniem są odpowiednie grzyby lecznicze. Najbardziej znanym jest lakownica żółtawa oraz grzyby shiitake, pieczarka blazei, żagwica listkowata i kordyceps chiński, które wzmacniając wzajemnie swoje działanie wypełniają energią nasz organizm.

  • Energetyzujące antyoksydanty
    Owoce z czerwonymi jagodami, dzika róża, malina, jeżyna, truskawka i jeszcze długo można by wymieniać te owoce, które dzięki swoim właściwościom pomagają w zapobieganiu przed nowotworem, wspierając nasz układ odpornościowy.

  • Super żywność również pomaga: Spirulina i Chlorella alga
    Spirulina poprawia trawienie, alkalizuje, sprawia, że skóra, włosy i paznokcie są ładniejsze, wspiera naturalne procesy detoksykacyjne organizmu. Zasłużyła na nazwę super żywności z powodu swojego składu: jedyne dziesięć gram tego produktu pokrywa dzienne zapotrzebowanie na witaminę A, B, D i K. W dużej ilości zawiera żelazo, fosfor, wapń, magnez. Jej błonnik poprawia trawienie.

  • Oczyszczanie duszy: medytacja
    Do zdrowego i zrównoważonego życia niezbędne jest oczyszczenie duszy. W tym celu najlepszym okresem jest wiosna i okres odrodzenia przyrody.

  • Znaczenie jedzenia i ruchu
    Jedzmy częściej, ale mniej. Najlepiej, jeśli jemy 5x dziennie. Spożywajmy łatwostrawne potrawy sporządzane ze świeżych produktów. Dzienne spożycie płynów powinno wynosić 2-2,5 litra. Pomijajmy cukier i bardziej kaloryczne potrawy.
    Ruszajmy się każdego dnia! Codziennie 20-30 minut intensywnego marszu, rytmicznego spaceru wzmacnia kości, trenuje nasze organy oddychania i napełnia nas radością.

Natomiast warto jest wiedzieć, że wiosennego zmęczenia nie można uznać za trwały stan. Jeśli nasze przygnębienie, „nic mnie nie interesuje”, depresja trwa przez dłuższy okres, koniecznie należy skontaktować się z lekarzem, aby nas wyleczył.

175 zł / sztuka
Opakowanie: 250 g
30 porcja wystarczająca na %s dni
5 zawiera %s składników
sprawdzony składnik organiczny
60-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Do koszyka


składniki nie modyfikowane genetycznie

Szukaj artykułu: