Koszt dostawy:
Końcowa suma:
(Razem produkt/produktów jest w koszyku)
Chcę kontynuować zakupy Zamówienie

Wraz z produktem nasi klienci zamówili jeszcze:

Sproszkowane pestki z winogron – Do czego jest zdolna superżywność?

Sproszkowane pestki z winogron – Do czego jest zdolna superżywność?

Znowu nadeszła jesień, a wraz z nią również okres zbioru winogron.
Gospodarze posiadający winnice i winiarnie z dumą smakują, oglądają wyniki całorocznej pracy.
Poznajcie zdrowie ukryte w winogronach, pojęcie antyutleniaczy, które odgrywa kluczową rolę w zapobieganiu przed pewnymi chronicznymi chorobami!

Co to są antyutleniacze?

Jesteśmy skłonni przypisywać niektórym tajemniczo brzmiącym składnikom czynnym dobroczynne działanie, a następnie spożywając je oczekiwać rozwiązania wszystkich cielesnych problemów. Te nierealne oczekiwania są prawdziwe szczególnie w przypadku tak często badanych, ale czasami zapewniających sprzeczne wyniki składników, które są obecne w większości artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego. Nie sprzedajemy dalej kota w worku, bowiem mowa jest o antyoksydantach, które są różnorodne, ale podobne ze względu na swoje funkcje.
Antyoksydant to taka substancja, która jest w stanie równoważyć szkodliwe działania procesów utleniania zachodzących w organizmie.

Sproszkowane pestki winogron

Sproszkowane pestki winogron zawierają skoncentrowane dobroczynne składniki winogron, w postaci łatwo przyswajalnej przez organizm. Wśród flawonoidów zawierają antocyjany, które nawet pod wpływem pieczenia nie ulegają rozpadowi.

Zapewne i Ty słyszałeś/aś lub ewentualnie doświadczyłeś/aś już wszystko co dobre związane z pestkami winogron.
Nadszedł czas, aby poznać dalsze właściwości sproszkowanych pestek winogron zapewniające zdrowie i zapobiegające przed chorobami! W ten sposób możesz więcej zrobić dla swojego zdrowia, w celu ochrony układu krążenia!

Pestki winogron i inne spotykane w przyrodzie substancje mogą mieć takie samo działanie w procesie przetwarzania żywności jak różne chemikalia – twierdzą amerykańscy naukowcy.

Amerykańskie Towarzystwo Bezpieczeństwa Żywności i Wydział Rolnictwa na Uniwersytecie w Arkansas we wspólnych badaniach testowały teorię na potrawach z drobiu.

„Przedsiębiorstwa przetwarzające żywność przeważnie stosują chemikalia lub obróbkę cieplną w celu zapobiegnięcia przed rozmnażaniem się szkodników i zepsuciem się pożywienia.” – tłumaczy Navam Hettiarachchy, kierownik grupy badawczej. Posiadamy coraz więcej dowodów na to, że zielona herbata i pestki winogron zapobiegają przed procesem psucia.” – dodaje Hettiarachchy.

Zmniejszanie stanów zapalnych, zapobieganie przed starzeniem się komórek

Najważniejsza właściwość, że w nadzwyczaj dużej ilości zawiera substancje czynne antyoksydantów, kwasy fenolowe, witaminę E. Dzięki temu spożywając sproszkowane pestki winogron można zmniejszyć stany zapalne oraz wpływ wolnych rodników przyczyniających się do starzenia się komórek.

Zapobieganie przed nowotworami

Szczególnie dobre zastosowanie mają w celu zapobiegania i leczenia raka piersi, prostaty, jelita grubego i skóry.

Zmniejszenie tłuszczu we krwi, regulacja ciśnienia krwi

Zmniejsza ilość szkodliwego cholesterolu LDL we krwi i reguluje ciśnienie krwi, co przyczynia się do zapobiegania i leczenia chorób układu krążenia. Jako dowód na to służy badanie przeprowadzone przez naukowców UC Davis, na podstawie którego okazało się, że substancje czynne pestek z winogron zmniejszają wysokie skurczowe i rozkurczowe ciśnienie krwi. Sproszkowane pestki z winogron pomagają również w przypadku choroby Alzheimera i udaru.

Chroń zdrowie skóry, włosów, poprawiaj wzrok dzięki sproszkowanym pestkom winogron!

Sproszkowane pestki z winogron pomagają w przypadku choroby Alzheimera, chronią zdrowie skóry i włosów, mogą zapobiec przed wypadaniem włosów. Dzięki ich spożywaniu skóra staje się bardziej elastyczna, odporniejsza i gładsza. Flawonoidy oczyszczą krew z nagromadzonych substancji toksycznych oraz poprawiają wzrok.

Zmniejszenie wagi ciała, cukrzyca typu 2

Sproszkowane pestki z winogron zwiększają skuteczność diety odchudzającej oraz odgrywają rolę w zapobieganiu cukrzycy typu 2.

Dobra rada:
Jako część zrównoważonego odżywiania codziennie powinno znaleźć się w jadłospisie 400-600 g warzyw i owoców. Warto również spożywać jak najróżniejsze i najbardziej kolorowe (w czasie jednego posiłku lub w czasie dnia) owoce i warzywa w miarę możliwości sezonowe, świeże, surowe lub przygotowane przy pomocy delikatnych technologii kuchennych (jeśli jest tylko taka możliwość, to ze skórką lub zgniecione) w celu uzyskania pozytywnego działania na nasz organizm.

Literatura fachowa:
http://elitmed.hu/ilam/hirvilag/termeszetes_anyagokkal_tartositott_elelmiszerek_6460
http://mdosz.hu/hun/wp-content/uploads/2017/01/UD_2016_1_final.pdf
http://mdosz.hu/hun/wp-content/uploads/2016/03/diet_kisokos_5.pdf
http://mdosz.hu/hun/wp-content/uploads/2016/08/Taplalkozasi_Akademia_2016_08_Antioxidansok_160829.pdf
Food Insight: Functional Foods Fact Sheet: Antioxidants.

59 zł / sztuka
Opakowanie: 200 g
dostawa do domu w ciągu 24 godzin
30 porcja wystarczająca na %s dni
sprawdzony składnik organiczny
60-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Do koszyka


składniki nie modyfikowane genetycznie

Szukaj artykułu: